یکی از خاص‌ترین مدل‌های موتور که می‌توانید در آسانسور استفاده کنید، موتور گیرلس است. این موتور از قطعات الکترونیکی استفاده کرده و با استفاده از نیروی مغناطیسی سرعت را کنترل می‌کند. مزایای آن نسبت به مدل‌های گیربکسی نیز بسیار بیشتر است. < < < < < < <

.بهترین مزایا را در موتور گیرلس تجربه کنید

آریا تریدینگ

.بهترین مزایا را در موتور گیرلس تجربه کنید

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

 اگر به‌دنبال انتخابی عالی برای موتور آسانسور ساختمان خود هستید، پیشنهاد ما خرید موتور گیرلس است. موتورهای بدون گیربکس یا همان موتورهای گیرلس نوعی جدید و مدرن از این موتورها به‌حساب می‌آیند که می‌توانید بهترین مزایا را در آن‌ها پیدا کنید.
ویژگی‌های این مدل نسبت به مدل‌های گیربکسی بیشتر بوده و هرگز شما را از انتخاب‌تان پشیمان نمی‌کند. درصورتی‌که به‌دنبال خرید این موتور هستید، ابتدا بهتر است کمی از مزایای آن را بررسی کرده و سپس به فروشگاه‌ها یا مراکز معتبر بروید. همراه ما باشید تا در ادامه این مزایا را به شما ارائه دهیم.

چرا باید موتورهای گیرلس بخریم؟


 بسیاری از مشتریان زمانی که نام موتور گیرلس به گوششان می‌خورد این را می‌پرسند که چرا باید چنین مدلی را تهیه کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این دستگاه مدلی جدید و به‌روز بوده و از روش‌های بهتری برای عملکرد خود استفاده می‌کند.
در این موتورها می‌توانید به‌شکلی عالی و کم‌سروصدا کابین آسانسور را حرکت داده و کمترین میزان انرژی را نیز صرف کنید. تمامی این موارد در مدل‌های گیربکسی وجود نداشته و حتی بیشتری را برای شما خواهند داشت.

مزایای بهره‌گیری از موتورهای گیرلس
 


درصورتی‌که به‌دنبال خرید موتور گیرلس ماتو درایو هستید، باید قبل‌از هر کاری مزایایی که در این مدل وجود دارد را پیدا کنید. این‌گونه با دانشی کامل‌تر از عملکرد این دستگاه آن را تهیه خواهید کرد. مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه به شرح زیر هستند.

نصب آسان و سریع موتور گیرلس


یکی از مهم‌ترین مزایای که در موتور گیرلس وجود دارد، نصب آسان و سریع است. شما این قابلیت را دارید که به‌راحتی این دستگاه را در هرجایی نصب کنید. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که به مدل آن هم ‌بستگی دارد.
برای این دستگاه 2 مدل دیسکی و درامی طراحی شده که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارا هستند. شما این قابلیت را دارید که به‌راحتی هر 2 این مدل‌ها را بدون کمترین تجهیزات نصب کنید؛ البته باید در نظر داشته باشید که برای این کار باید متخصص این دستگاه مراجعه کنید.

نیازمند کمترین فضا در موتور گیرلس


نکته دیگری که می‌توان آن را به‌عنوان یکی از مزایای خرید موتور گیرلس دانست، نیازمندی این دستگاه به فضای کمتر است. درصورتی‌که مدل‌های گیربکسی را دیده باشید می‌دانید که علاوه‌بر سنگین‌وزن بودن آن‌ها، برای نصب نیازمند فضای زیادی بودند.
همین موضوع نیز باعث می‌شد تا برای نصب نیازمند استفاده از موتورخانه‌ها باشید؛ اما در مدل‌های بدون گیربکس این مشکل برطرف شده است. به‌دلیل کم‌حجم و کم‌وزن بودن این مدل، نیازی نیست که آن‌ها را در موتورخانه نصب کنید. علی‌الخصوص در مدل‌های دیسکی، این حجم به حداقل خود می‌رسد.

عدم نیاز به روغن‌کاری


یکی از معضلاتی که افراد و سرویس‌کنندگان موتور آسانسور با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، روغن‌کاری موتور آسانسور است. در مدل‌های قدیمی مانند مدل‌های گیربکسی باید هرچندوقت یک‌بار با استفاده از میزان زیادی روغن، دستگاه را روغن‌کاری می‌کردید.
همین موضوع نیز باعث می‌شد تا هزینه و زمان تعمیر آن کمی بیش از اندازه افزایش پیدا کند؛ اما در مدل‌های بدون گیربکس این مشکل وجود ندارد. در موتور گیرلس نیازی نیست که موتور را روغن‌کاری کنید. این کار در مدت‌زمان طولانی نیاز شده و در کمترین زمان ممکن نیز انجام می‌گیرد.

عملکرد عالی در ساعات ترافیک


موضوع بسیار مهمی که برای موتور آسانسور اهمیت دارد، عملکرد آن در ساعات ترافیک است. درصورتی‌که می‌خواهید برای ساختمان‌های بزرگ و شلوغ مانند هتل‌ها و مراکز تجاری آسانسور راه‌اندازی کنید، باید مدل‌هایی را تهیه کنید که سرعت و عملکرد خوبی در زمان شلوغی داشته باشند.
موتور گیرلس برای این کار بهترین انتخاب است. در این مدل‌ها علاوه‌بر استفاده از بهترین قطعات و تولید کمترین گرما، از فن‌های خنک‌کننده قوی نیز استفاده می‌شود. به همین دلیل در کمتر مدل‌های این دستگاه نیازمند درج سیستم‌های خنک‌کننده ثانویه خواهید بود.

کیفیت بالای حرکتی


اگر می‌خواهید برای مراکز تجاری، هتل‌ها یا ساختمان‌های مدرن و به‌روز بهترین آسانسور را پیاده‌سازی کنید، پیشنهاد می‌شود که سراغ مدل‌های گیرلس بروید. این مدل بهترین کیفیت حرکتی را داشته و می‌تواند به‌شکلی نرم و یک‌دست حرکت خود را انجام دهد.
در بسیاری از مدل‌های گیربکسی مشکلات حرکتی وجود داشته و در برخی از شرایط حرکت با کیفیتی پایین انجام می‌گیرد؛ اما در مدل‌های بدون گیربکس این مشکل وجود ندارد. در این مدل‌ها به‌دلیل عدم استفاده از قطعات گیربکس، حرکت به‌صورتی نرم انجام شده و بهترین کیفیت را دارد.

کمترین میزان نویز


موضوعی که امروز بسیاری از افراد هنگام خرید موتور آسانسور به‌دنبال آن هستند، کمترین میزان صدا در آن است. شما این قابلیت را دارید که به‌راحتی این دستگاه را نصب ‌کرده و کمترین میزان نویز را در آن شاهد باشید.
در مدل‌های گیربکسی این ویژگی وجود نداشته و موجب آزار و اذیت ساکنین ساختمان می‌شود. برای جلوگیری از مشکل صدای موتور، بهتر است موتور گیرلس ماتو درایو را تهیه کرده و برای آسانسور خود نصب کنید.
راندمان انرژی 90درصدی در موتورهای گیرلس
مهم‌ترین بخشی که باید به‌عنوان مزیتی عالی از موتور گیرلس ماتو درایو به شما ارائه دهیم، راندمان انرژی بالا در این مدل است. راندمان انرژی برای دستگاه‌های الکترونیکی بیشترین اهمیت را داشته و باید درصدی بالا داشته باشد؛ در غیر این صورت علاوه‌بر تولید گرمای زیاد، انرژی الکتریکی زیادی هدر خواهد رفت.
در مدل‌های گیربکسی راندمان انرژی به 60درصد می‌رسد؛ چیزی که باعث مصرف حجم زیادی از برق خواهد شد؛ اما در مدل‌های گیرلس این راندمان به 90درصد رسیده و تقریبا تمامی انرژی را مصرف می‌کند. به همین دلیل است که از آن به‌عنوان بهترین موتور آسانسور یاد می‌کنند.

جمع‌بندی
اگر به‌دنبال بهترین و پرمزیت‌ترین موتور آسانسور هستید، به شما خرید موتور گیرلس ماتو درایو را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل قدرت بسیار بالایی داشته و سرعتی عالی را به شما ارائه می‌دهد. به‌دلیل استفاده از قطعات باکیفیت و راندمان انرژی بالا، می‌توانید بهترین عملکرد وزنی و سرعتی را از آن دریافت کنید.
مزایای بسیار زیادی در مدل‌های گیرلس وجود دارد که باعث شده دیگر کسی سراغ خرید مدل‌های گیربکسی نرود. تمامی این مزایا را در این مطلب باهم بررسی کردیم. شما می‌توانید از شرکت بازرگانی آریا که بزرگ‌ترین واردکننده قطعات آسانسور در ایران است، این دستگاه را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید.